Lacoste, marka olarak 1933 yılında ünlü şampiyon tenisçi René Lacoste'un lakabı olan “timsah”ı logo olarak tişörtüne işletmesiyle serüvenine başladı.
Timsah, 1927 yılında tasarımcı Robert George’un çizimleriyle şekillenir. Ürünleri kişiselleştirmeyi seven René Lacoste, Robert George’un çiziminden çıkan timsahı blazer ceketine işletir. Birkaç yıl sonra aynı timsah işlemesi polo tişörte de uygulanır. Böylece Lacoste tarihte, giysi üzerinde görünür logo sergileyen ilk marka olur.
Lacoste’ tan önce tenis, uzun kollu gömlekler ve kemerli pantolonlar demekti. René Lacoste, konforlu olmayı merkezine koyarak kıyafetteki ihtiyaçları belirledi. Geleneksellere meydan okuyarak, tipik bir tenis tişörtünün kollarını kısalttı ve ilk rahat poloyu yarattı. İlk kez tasarımlar timsahla işlendi ve bu da polo tişörtleri fark edilebilir kıldı.
Kısa süre sonra René Lacoste, uluslararası maçlarda ailesi ve arkadaşlarına polo tişörtlerini giydirmeye başladı. Zamanının çok ötesinde, modern bir koleksiyon hazırladı: hafif, uyarlanabilir ve olabildiğince cazip. Böylece Lacoste ’un sağlam temellerini atmış oldu.
Bizim bir araya gelme nedenimiz olan Timsah; kültürlerin, nesillerin ve tarzların kavşağında beklenmedik karşılaşmaların kaynağı. Farklılıkların ifade edildiği bir dünya… Nerede olursak olalım Timsah her zaman bizi birleştiriyor.
Tüm dünyada 120 ülkede tüketicisiyle buluşan ünlü Fransız markası Lacoste, 1990'dan bu yana Türkiye'de Eren Perakende tarafından temsil edilmektedir. Eren Perakende, 2005’ten itibaren Rusya, Ukrayna, Polonya, Çekya, Macaristan, Slovakya, Baltık ve BDT ülkelerinde de Lacoste markasının temsilcilik haklarını elinde bulundurmaktadır. Lacoste, 45’i Türkiye’de olmak üzere 170'i aşkın mağazası ve online alışveriş siteleriyle faaliyet göstermektedir.